ja kaveri elää ainakin 25 vuotta =) laji on sinikieliskinkki
Sinikieliskinkkejä on monia lajeja ja pelkästään
skinkkejä on paljon. Ihastuin itse kyseiseen lajiin välittömästi
kun otin tietoa lajista ja sitten hommasin itselleni sellaisen.
On käynyt mielessä hommata vielä toinenkin =)

Stimpy ja sen koti :) tykkää olla lämpöisessä ruukussa!!

Tutkimassa olohuoneen lattialla!!

Pakollinen kielikuva ;) Vähän epäselvä mutta varmaan 1/ 100 kuvasta
jossa sattuu kieli olemaan ulkona!!

Kirjahyllyssä on kivaa leikkiä!!


Meidän STIMPY luo nahkansa säännölisesti 2 kk välein ja
joka kerta on onnistunut hyvin :) nyt maistuu jauhomadotkin mitä se
ei ennen huolinut.Mutta pääasiassa meillä annetaan kissanpurkki ruokaa
ja vihanneksia ja kanaa!! Ja tietenkin vettä on saatavilla koko ajan!

Myös kissat ovat tutustuneet liskoon ja eivät meinaa mitään =)
Kissat vaan ihmettelee että mikäs se tämä on.
Meidän MÖKÖ on käynyt syömässä liskon terrasta liskon ruokaa
että hyvin tulevat toimeen =) nyt saatiin sellainen kansi ettei sinne enään
pääse..Stimpyn väri muuttuu joka kerta kun luo nahkansa!
Kommentit